skip to Main Content

Eğitimin Amacı

  • Çalışanların hem kendi aralarındaki iletişimi yönetebilmeleri hem de müşteri ile olan iletişimi yönetebilmeleri
  • Müşteriler ve kendi aralarındaki ilişkilerini iyileştirip, daha etkili hale getirerek, hizmet kalitesini yükseltmek,
  • Motivasyonlarını arttırmak,
  • Şirketinizin iş olanaklarını geliştirmenize katkıda bulunup hizmet anlayışınızda fark yaratmak.

Eğitimin İçeriği

  • Sözel İletişimin 4 Kare Ası
    • Etkili Dinleme Becerileri
    • Soru Sorma Becerileri
    • Empati Becerileri
    • Etkili Geri Bildirim Verme-Alma
  • Ben Dili – Sen Dilinin Etkin Kullanımı
  • Hizmette Beden Dili ve Ses Tonunun Etkin Kullanımı
  • Müşteri İle İletişimde Engelleri Aşmak
  • İş arkadaşları ile İletişimde Engelleri Aşmak
  • Duygusal Zekânın İletişimdeki Önemi

İletişim Eğitimi Uygulamaları

  • Katılımcılara kendi tarzları konusunda farkındalık yaşatacak testler
  • İletişim teknikleri ile ilgili aktiviteler yaparak, iş hayatı simülasyonlarını tartışmak
  • Grup çalışmaları ile katılım sağlamak
Back To Top
WhatsApp chat