skip to Main Content
Eğitimin Amacı
- Çalışanların hem kendi aralarındaki iletişimi yönetebilmeleri hem de müşteri ile olan iletişimi yönetebilmeleri
- Müşteriler ve kendi aralarındaki ilişkilerini iyileştirip, daha etkili hale getirerek, hizmet kalitesini yükseltmek,
- Motivasyonlarını arttırmak,
- Şirketinizin iş olanaklarını geliştirmenize katkıda bulunup hizmet anlayışınızda fark yaratmak.
Eğitimin İçeriği
- Sözel İletişimin 4 Kare Ası
- Etkili Dinleme Becerileri
- Soru Sorma Becerileri
- Empati Becerileri
- Etkili Geri Bildirim Verme-Alma
- Ben Dili – Sen Dilinin Etkin Kullanımı
- Hizmette Beden Dili ve Ses Tonunun Etkin Kullanımı
- Müşteri İle İletişimde Engelleri Aşmak
- İş arkadaşları ile İletişimde Engelleri Aşmak
- Duygusal Zekânın İletişimdeki Önemi
İletişim Eğitimi Uygulamaları
- Katılımcılara kendi tarzları konusunda farkındalık yaşatacak testler
- İletişim teknikleri ile ilgili aktiviteler yaparak, iş hayatı simülasyonlarını tartışmak
- Grup çalışmaları ile katılım sağlamak
Bu Yazıyı Sosyal Medya'da Paylaş
Back To Top