skip to Main Content

KURUMSAL ZARAFET, İLETİŞİM, STİL VE İMAJ EĞİTİMİ

İnsanlar sizin hakkınızdaki ilk düşüncelerini kişisel imajınıza bakarak oluştururlar ve bu çok kısa bir zaman sürecinde gerçekleşir. Kişisel imajınız iş hayatınızdaki başarınızın temel etkenlerinden biridir çünkü insanlar sizin hakkınızda önemli kararlar alırken sadece mantıksal verilerle değil onların zihinlerinde bıraktığınız ilk izlenimle hareket ederler.

İş hayatında içinde bulunacağınız çeşitli durum ve ortamlarda nasıl bir imaj yansıtacağınız en az o işle ilgili bilgi ve tecrübeniz kadar önemlidir. Günümüzün global piyasasında farklı kültürel çevrelerde maksimum olumlu imaj bırakabilmek becerisi son derece önem kazanmıştır. Önemli bir iş görüşmesinde giydiğiniz kıyafetin renginden, el sıkışma biçiminize kadar pek çok ayrıntı o görüşmenin başarılı veya başarısız geçmesinde büyük etken olmaktadır.

HEDEF

Zarafet kuralları ve iş dünyasında dikkat edilmesi gereken nezaket kuralları hakkında katılımcıların bilgi, beceri ve farkındalık düzeylerini geliştirmek.

İÇERİK

  • Duruş ve yürüyüş
  • Postur / Proporsiyon düzeltme
  • Selamlaşma
  • Karşılama –yönlendirme – uğurlama
  • Tanışma – Tanıştırılma Kültürü
  • Kartvizit Kullanımı ve İncelikleri
  • Masa adabı ve düzeni
  • Protokol masa adabı ve düzeni
  • İş Yemeklerinin İncelikleri
  • Restoran Seçimi ve İncelikleri
  • Jest mimik kullanımı
  • İmajın Öğeleri ve İmaj Yönetiminin İş Hayatındaki Önemi
  • Erkeklerde Vücut Yapısı ve Uygun Giyim
  • Kadınlarda Vücut Yapısı ve Uygun Giyim
  • İletişimde ilk izlenim
  • Kişisel Alan Sınırı
  • Beden Dilinin Doğru Kullanımı
  • Doğru ve Etkili Konuşma
  • Çevremizle ilişkiler
  • Kurum veya işyeri temsilinde zarafetin önemi ve
  • Katılımcıların Sunumu
  • Kıyafet Seçimi ve renk uyumu
Back To Top
WhatsApp chat